aaa

5 השאלות שמומלץ לענות עליהן
לפני בחירת מיכל ערבול מזון פורסם ב-3 במאי 2018


אם אתה מתעניין במיכלים חדשים שיסייעו לחברה שלך לגדול או לשפר את כושר ייצור המזון שלה, רוב הסיכויים שתיפגש עם חברות שמתכננות ומייצרות מיכלי ערבול ותשאל אותם כמה וכמה שאלות.
חברה שמתאימה לצרכיך תוכל וודאי לענות על שאלותיך. אבל מאד חשוב גם שהם ישאלו אותך שאלות על צרכיך, לכן כדאי שתתכונן לפגישות האלה ותשאל את עצמך את השאלות הבסיסיות שישפיעו על המפרט של מיכל הערבול האופטימלי שלך.

להלן חמש השאלות שעליהן אנו ממליצים לך לענות עוד בתחילת תהליך הבירור לגבי מערכת הערבול הבאה שלך:

  1. איזה מוצר מזון אתה מתכנן ליצור?
    התשובה לשאלה זו עשויה להיות הקלה ביותר אך גם אחת מהחשובות ביותר. הסוג והכמות של המרכיבים ושל המוצר הסופי ישפיעו על היבטים שונים של המיכל והבוחש שלך. השתדל לרדת לפרטים בתיאור שלך. ציין אם למוצר יש נטייה לייצר קצף או גושים, אם קשה להרטיב אותו או אם מדובר בחומר שוחק או מאכל.
  2. מהי פעולת הערבול שעל המיכל שלך לבצע?
    מיכלי ערבול יכולים לבצע תהליכים שונים, כולל ערבוב, הומוגניזציה, החזקת מוצקים בריחוף, התחלבות, פיזור גז-נוזל ופיזור מוצק-נוזל ועוד. בדומה לטיבו של המוצר, כך גם סוג תהליך הערבול הנדרש ישפיע על מפרט המיכל שלך, לכן חשוב שתבהיר היטב מהם התהליכים שעל המיכל לבצע.
  3. מהם תנאי ההפעלה שנדרשים למיכל הערבול שלך?
    בהתאם למוצר המזון שברצונך ליצור, ייתכן שיידרשו למיכל שלך חימום או קירור. ייתכן גם שיהיה צורך להפעיל את מיכל הערבול בוואקום, במיכל בלחץ גבוה, או במערכת ערבול בלחץ אטמוספרי.
  4. כמה זמן אורך תהליך הערבול?
    התשובה לשאלה זו מחייבת קצת הבנה טכנית. בעת תכנון המיכל שלך, החברה תזדקק למידע הזה מכמה סיבות, כמו למשל הצורך להבטיח שמערכת הערבול שלך תעמוד במאמץ הנדרש.
  5. באילו עוד דרישות על מיכל הערבול לעמוד?
    חשובה ככל שתהיה השפעת המרכיבים, המוצר הסופי ותהליך הערבול על צרכיך, ישנן עוד דרישות שיש לקחת בחשבון כשניגשים לתכנן את מיכל הערבול שלך. חשוב שתציין מההתחלה אם ישנן דרישות נוספות לגבי המיכל שלך, כמו למשל מגבלת מקום או העדפה לחלקים 304SS או 316SS.


סיכום
כאשר אתה מעוניין להגדיל את יכולת ייצור המזון של החברה שלך, אתה עשוי לגלות כי החלק הקשה הוא לא למצוא מיכל ערבול מעולה, אלא למצוא את המיכל הטוב ביותר לצרכים שלך. לאחר שבחרת את היצרן שאיתו תעבוד, התכנון, התקשורת והתיאום בין החברה שלך ובינו יכולים לסייע במניעת טעויות יקרות. על ידי מענה על חמש השאלות החשובות כבר בתחילת התהליך, תוכל להבטיח שאתה מוכן היטב לקבלת מערכת ערבול אופטימלית מהיצרן הנכון בדרך הקלה והיעילה ביותר.

בחברת מ.ג.ט מערכות נוזלים ועיבוד אנו מבינים שאין שני לקוחות זהים. לכן החנות שלנו למיכלי ערבול ובוחשים היא חנות המספקת הכול בחנות אחת. מתחילת התהליך אנו שמים דגש על תקשורת ותיאום עם הלקוח, שמסייעים לנו לתכנן פתרון ערבול שמתאים לצרכים הייחודיים שלו.
כדי ללמוד כיצד אנו יכולים לעזור לך להגדיל את יכולת הערבול של העסק שלך, צור איתנו קשר 

דילוג לתוכן